İŞ TANIMI
Şirket mali dönem açılış ve kapanışlarının yönetilmesi ve şirket içerisinde koordinasyonu sağlanmak,
Yıllık ve/veya aylık bazda mali tablolar hazırlamak, üst yönetime sunmak,
Gerekli prosedürleri oluşturmak ve uygulamaya almak,
Tekdüzen Hesap planında zamana bağlı olarak ihtiyaç duyulan değişiklikleri, belirlenen esas ve usullere uygun şekilde gerçekleştirmek ve kurum bünyesindeki diğer tüm birimlerin değişiklikten haberdar olmasını sağlayarak kontrolünü yapmak.
Kuruma ait mevzuat gereği yapılması gereken tüm vergi ve diğer beyannamelerinin zamanında ve mevzuata uygun olarak hazırlanması ve yetkili mercilere bildirilmesini sağlamak,
Şirket muhasebe operasyonlarının, tabi olunan mevzuatlara uygun şekilde, mali kayıtların oluşturulma hızı, doğruluğu, tutarlılığı ve güncelliği prensiplerinden ödün vermeden şirketin politika ve prosedürlerine uygun şekilde yürütülmesini sağlamak,
Sorumluluğundaki alanlarda mevcut iş süreçlerinin geliştirilmesini sağlamak, etkinlik ve verimliliği arttırmak,
Güncel yasalar ve mevzuat doğrultusunda, tek düzen hesap planına uygun tüm mali kayıtlarının tutulmasını sağlamak ve raporlamak,
SGK, Vergi Daireleri, tüm resmî kurumlar nezdinde mali konular dahilinde yapılması gereken tüm işlemleri yapmak, yaptırmak, yapılmasını takip ve kontrol etmek,
Şirketin muhasebe kayıtlarını resmî prosedürler dahilinde itinalı bir şekilde tutulmasını sağlamak, kontrolünü yapmak,
Plan ve bütçede meydana gelen sapmaları dönemler itibariyle izlenmesi, nedenleri ile sonuçlarının rapor edilmesini sağlayarak, alınması gereken tedbirlerle ilgili önerilerde bulunmak,
Cari hesaplarının takibi ve ödemelerin doğru ve zamanında yapılıp yapılmadığının kontrolünü sağlamak,
Vergi iadeleri, KDV iadeleri gibi GEKSİS eksikliklerinin raporlanarak gereksinimleri ve yazışmaları koordine ve takip etmek,
Dönem sonu kapanış ve dönem başı açılış işlemlerinin kontrollerinin yapılması, bilanço ve gelir tablosu değerlendirmesinin yapılması,
İç denetleme, bağımsız denetleme ve şirketin faaliyet konusu ile ilgili olarak bağlı olduğu üst kurullarca talep edilen mali tabloların ve raporların dönemsel olarak hazırlatmak ve kontrolünü sağlamak, tam tasdik ve diğer kurum incelemelerine ilişkin süreçlerin yönetilmesi ve raporlanmasını sağlamak,
Mali mevzuattaki tüm düzenlemeleri şirket profiline uyarlamak, yönlendirmek ve uygulamayı denetlemek
GENEL NİTELİKLER
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden tercihen yüksek lisans mezunu
Alanında en az 10 yıl yöneticilik tecrübesi bulunan,
Maliyet yönetimi konusunda tecrübeli,
MS Office programlarını çok iyi düzeyde kullanabilen,
SMMM belgesi sahibi
Disiplinli çalışan çok yönlü iş yönetme kabiliyeti gelişmiş olan.
Tercihen İstanbul Avrupa Yakasında ikamet eden
Lojistik sektöründe deneyimli
Soft programını bilen (terichen)
ADAY KRİTERLERİ
Tecrübe: 10 - 20 yıl arası
Eğitim Seviyesi: Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)
Askerlik Durumu: Yapıldı